adiejo.reismee.nl

van alles wat dag

hallo allemaal, vandaag de laatste volle dag . bij het ontbijt besproken wat we nog graag wilde doen. we waren verknettert op het strand gisteren hoewel we bijna de hele tijd onder de parasol hebben gelegen. het waaide hard en hadden hoge golven. om half 5 zijn we met karin arthur dimph gerard en wij met zn 6en naar een stad hier 25 km vandaan geweest . eerst naar een oud houten station bezienswaardigheid , toen een shopping mall en daarna naar een leuke markt. arthur zat met willibrord frequin op het terras. ze verkochten daar hele grote kreeften krabben en allerlei andere soorten zeedieren. het was er zo druk dat arthur en karin zonder eten weer weg moesten omdat we half 9 weer terug gingen met de minibus. leo,ada jos en henk hadden nog niet gegeten en gingen een pizza eten bij hing in de straat een kleine pizza was 30 cm doorsnee en 2cm dik. daar hebben we vanavond weer gegeten dan met zn 6en. heerlijk.dus dit was nog even van gisteren. bij het heerlijke ontbijt dus dagbespreking. jos en henk wilden nog een scootertochtje maken. leo,ada leo en ik zijn nog naar de vissershaven gewandeld al zigzaggend tussen en langs allerlei straatjes en achterommetjes. het was weer heel erg warm en winderig vandaag. jos en henk hebben ook een leuke scootertocht gemaakt via allerlei binnenweggetjes. ook jos haar dijen moesten een beetje bijkomen ze waren zo rood als een kroot. wij zijn met zn4en naar het zwembad gegaan in de schaduw lekker lezen. het is een zwembad zonder geur of fleur. jos is naar het strand gegaan want die wilde nog niet aan het werk herinnert worden. om 5 uur heb ik een heelijke oliemassage genomen zaaaaalig! om half 7 naar de pizzatent want leo en ik wilden dat ook weleens zien. ze hadden niet ov erdreven. hij was heerlijk. straks ons laatste nachtje in cha-am . we zijn hier nu wel uitgekeken, dus het is mooi zo. we nemen nog een afzakker en morgen nog een verslag als we thuis zijn zullen de fotos bijgevoegd worden (reem dat wil jij wel doen he voor deze digibeten) groetjes van ons

Remy

Hallo vakantiegangers,

Geniet nog even van jullie vakantie. Ben heel benieuwd naar de foto's en zet deze graag voor jullie op de website. Groetjes Remy

Daan, lot en de kids

Wij wensen jullie een hele goede reis en tot morgen!