adiejo.reismee.nl

thailand 2011

nog maar zes nachten te gaan

jkroes@kabelfoon.nl

hij doet het zeker een fuiltje?????gr, joyce

jkroes@kabelfoon.nl

allemaal een hele fijne vakantie, als jullie net zo genieten als wij wordt het een toffe vakantie groetjes joyce en bas.

mieke

heel erg veel plezier de komende tijd, geniet van elk moment!

Jans

Heel veel plezier in dat mooie land.

Groet

Daan, lot en de kids

Wij wensen jullie allemaal een hele fijne vakantie en een goede reis! Nog een paar uurtjes vliegen en dan zijn jullie er. Geniet er maar lekker van!

Liefs,

Kees & Marlen

Geniet allemaal met volle teugen van deze reis!
Het is toch prachtig dat jullie dit mogen meemaken!
En.....Yari...die geniet hier ook....samen met z'n vriendinnetje Pacha....dus daar hoef je je geen zorgen om te maken,...Dinie.

Groetjes Kees & Marlen

Remy

Hallo allen,

Ik hoop dat jullie vielig zijn aangekomen en ben zeer benieuwd wat jullie allemaal gaan done. Hou ons op de hoogte.

Groet Remy

Daan, Lot en de kids

He hallo! We hoorden dat julie een goede reis hebben gehad gelukkig. Hier gaat alles goed, geniet ervan!

Groetjes

Sander, Mariel en Milan

Hey hallo,
En hoe is het in Bangkok? Hebben jullie een goed reis gehad. Geniet ervan en houd ons op de hoogte.
Liefs,
Sander, Mariel en Milan

adiejo en helele

hoi familie en vrienden
we zijn veilig geland zitten in een uitstekend hotel
gister na aamkomst even bijgekomen en de drukke stad een beetje verkend . s,avonds met de hele (warme groep) in het hoogste gebouw van thailand 78 ste verdieping een lopend buffet gehad en op de 84 ste nog even buiten gekeken heeel mooi met de glazen buiten lift brrrrr speeding naar beneden. met gevaar voor eigen leven in busjes door hektisch bangkok weer terug,
Na een goede nacht op eigen gelegenheid met de skyrail een heel groot winkelcentrum om te shoppen en te emailen tot volgende bericht groetjes uit bangkok

Wilma

Hallo beste vakantiegangers,
Heb veel aan jullie gedacht. Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, het is toch een hele reis. Ben benieuwd naar de verdere verhalen. Dini en Josiena ik mis jullie nu al.
Lieve groeten,
Wilma

martha

Dien, heb je bericht ontvangen en alles gelezen. Hoop op nog veel meer verhalen. Zijn jullie al een beetje gewend aan de warmte? Moest hier vanmorgen de autoruit weer krabben. Een hele goede reis verder en veel plezier jullie allemaal.

opa piet en oma jopie

hartelyk ge feliciteert van jevader en je moedervoor je verjaardag voor de rest is alles goed ja ik weet het het is kort maar jullie hebben meer te vertellen dan wy.tot weder horen .

martha

Verhalen zijn verschrikkelijk leuk om te lezen. Ik verheug me al op alle foto's als we weer een vriendinnendag hebben. Groetjes aan iedereen en geniet van alles. Maar dat is jullie wel toevertrouwd. Groetjes Martha.