adiejo.reismee.nl

lest best

de koffers staan klaar in de lobby. we zitten op ons internetterras voor een laatste drankje. we gaan zo wat eten en dan om 8 uur worden we opgehaald door de bus. onze pijpen van de afritsbroeken dikke vesten en jassen, berenmuts van henk , en warme kleding paraat voor weer een koud nederland. we hebben de hele dag op het strand gelegen irma ik ben nu eindelijk eens aan je boek begonnen wat ik 3 jaar geleden voor mijn verjaardag heb gekregen.. en ik ben ov er de helft de rest misschien in het vliegtuig, alhoewel wij allemaal hopen dat we kunnen slapen. we kunnen terugkijken op een leuke vakantie. met als hoogtepunten o.a. de olifanten, de diverse boottochten, de fietstochten, het eten in de diverse eettentjes, de meest vreemde soorten tuktuks en andere vreemdsoortige vervoersmiddelen, het gezellig met elkaar zijn . we hadden een hele leuke groep, het klikte met iedereen en je kwam altijjd wel iemand tegen. het smorgens wakker worden en denken waar zijn we, wat gaan we doen, wat altijd weer leuk was. de laatste week het luieren het eten de zon, de golven. ook hebben wij wat woorden voor de dikke van dale zoals jeisje = een meisje wat bij nader inzien van dichtbij of als ze praat een jongen blijkt te zijn. of een mongen = een jongen die probeert een meisje te zijn maar het niet niet helemaal door heeft. . ook vielen de oudere blanke mannen op met een thaise dame , gelukkig waren die dames toch wel wat ouder want wij hadden verhalen gehoord van oude mannen met echt jonge meisjes maar die hebben wij niet gezien, (gelukkig) anders om eenblande oude vrouw met een toyboy hebben hebben we helemaaaal niet gezien. dit oord noemen we wel het oord van de benidorm basterds het is net een bejaarden centrum ook zie je de meest gerimpelde bruine perkamenten huidjes. vanmorgen gingen we naar het strand maar de bedden aan de waterlijn waren helemaal vol maar de verhuurster zei over een half uurtje zet ik ze naar voren. toen ze dat deed en wij gingen liggen zei een gekreukt bruin stel. ja maar wij willen voor aan zitten wij zitter hier al 2 maanden. nou ja zeg . ik moet gaan stoppen want de rest wil gaan eten. tot mailse nog een keer waarschijnlijk thuis.....