adiejo.reismee.nl

bangkok

hallo familie en vrienden

hier even een berichtje uit bangkokgisteren zijn we na het shoppen snel gaan douchen(hopen dat het verhaal gister goed is aangekomen)want om 6 uur moesten we uit eten en naar het theater .met het grootste podium 150 acteurs olifanten tijgers enz. te vinden op http://www.siamniramit.com/. eerst met z,n allen nog lekker gegeten was erg leuk de rit in het busje terug was weer net zo spannend . vanmorgen werden we om 6 uur gewekt om heel de dag op pad te gaan 7 uur in de bus . eerst china town in de bloemen markt ,vleesmarkt, met een boot de rivier op, eten naar het paleis van de koning en tot slot naar de liggende boedha.. om half zes in het hotel (en dat met 33 graden).weer om half zeven in deskyrail om uit te eten en naar een travestieshow te gaan erg leuk. om tien uur weer bij het hotel waar we te horen kregen om half zes gewekt te worden en om half zeven in de bus te zitten nu is het elf uur en de derde poging om op de site te komen hoera gelukt. we hebben een leuke groep van 34 personen. nu snel naar bed en koffers pakken om naar de river kwai te gaan tot mails liefs vanuit thailand

Remy

Hallo allemaal, mooi dat het plaatsen van eht verhaal is gelukt. Leuk om te lezen om te zien wat jullie allemaal heb gedaan en zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin.

Groetjes Remy en Chantal

joyce

nog 17 dagen en jullie kunnen weer uitrusten, gaaf he, al die andere dingen en lekker eten en drinken alleen weinig slapen dat doen jullie maar over 17 dagen, veel plezier, gr joyce

Daan,lot en de kids

Hallo,

Wat leuk om te lezen dat jullie het goed naar je zin hebben, En jeetje, jullie hebben een druk programma en denk ik weinig tijd om jullie te vervelen. Nou leuk hoor, jullie zullen al heel wat foto'sl hebben.
Nou hier gaat alles prima, het is weer lekker koud in nederland, maar het zonnetje schijnt, dus dat ziet er wel gezellig uit.
Wij wensen jullie nog heel veel plezier en kijken al uit naar jullie volgende verhaal.

Liefs,
Daan, lot en de kids

Edu en Ria

leuk dat jullie oliefant gegeten hebben en met 150 travestieten op pad zijn en lekker iedere dag uit kunnen slapen.Wij hier maar werken en in de kou zitten,nou neem het er maar leker van ,een hele ervaring, die eigenlijk nog moet beginnen.

groetjes aan jullie allemaal

Mondy

Hoi allemaal,
We zijn benieuwd naar de foto's.
Geniet nog maar even langer van alles.
Fijn dat het een leuk gezelschap is.
groetjes,
Mondy

Annemieke en gezin

Jeetje wat een vroege wektijden! Nou zo te zien kijken jullie je ogen uit. Hier alles goed: Jasper is MORGEN jarig en dan gaan we naar sauna. Heerlijk relaxen. Hier mis je niks, het is echt KOUD! Geniet van jullie vakantie.

joyce

hebben jullie wel eens gehoord van dat spreekwoord, je krijgt wat je verdiend, nou geef mij maar duinrel wat een geweldige baas, en jasper gefeliciteerd met jeverjaardag, wij zullen wel schrappen, gr, joyce