adiejo.reismee.nl

De dag van de hoogtepunten

Om 5.30 werden we gewekt. Na weer een heerlijk ontbijt vertrokken we om 7.00 naar de treinmarkt

De markt op de spoorlijn Ja je leest het goed,de markt op OP de spoorlijn. Aan beide kanten van rails ligt de kip vis en groenten enz. Je loopt tussen de rails, dan zie je opeens iedereen in rep en roer en werd in snel tempo de toeristen en de koopwaren van de rails getrokken, de overkapping werd opgetrokken, de niet opgestapelde waar bleef liggen. Zo breed dachten we zal die trein toch niet zijn? Nou WEL dus.Over de meloenen, vis en 20 cm. langs je neus. Waanzinnig gewoon.oen met de bus naar de James Bondboten(lage,smal en hard)naar de drijvende markt. Kleine bootjes met koopwaar, maar ook met grote wok met kokende olie om te frituren. Bijzonder om te zien.Na de lunch aan de rivier de Kwai scheepten we met z'n zessen in een speedboot om met een Wauw-gaaf gevoel keihard naar de beroemde brug. Toen in snel tempo naar een station om een stuk over de orginele rails te rijden We reisden 3e klas met houten banken.Na een pittstop bij het hotel weer terug om schoon aan te kunnen schuiven voor een diner op een drijvend vlot op de rivier (erg lekker). 10.15 terug in hotel .Nu gaan we slapen (even) want morgen een drukke dag We worden om 6.30 gewekt (vakantie????)Maar we genieten van iedere minuut.

P.S Leuk dat julle reageren.

Groetjes uit Thailand

Irma

Hoi allemaal, het begint een heuse feuilleton te worden.
Erg leuk en jullie doen zo vele indrukken op. Geen idee dat, wanneer je zo thuis zit, dit allemaal aan de andere kant van de wereld afspeelt. Maar het klinkt erg gaaf allemaal. Nog heel veel plezier daar en ik zie uit naar jullie volgend avontuur. Groetjes Irma

gianno en mama

Hallo opa, oma , tante jos en ome henk en leo en ada.
We missen jullie wel opa en oma.De kanarie vindt het erg gezellig en is niet meer verlegen. Hij fluit de hele dag door, papa wordt er gek door/van. We zouden heel graag foto's willen zien, want we missen jullie zo erg..
verder is het fijn en leuk om te lezen dat jullie het goed naar jullie zin hebben en wat heerlijk dat jullie zo lekker kunnen uitslapen!!!

Jos voor jou wel lekker, zit je niet zo lang alleen te wachten tot de rest wakker is.Nou ja vroeg op maar je krijgt een hoop te zien en je hebt echt wat aan de dag.

groetjes vanuit maasland groetjes suus

opa piet en oma jopie

ik heb op internet opge zocht had je zelf ook kunnen doen dat dien is geboren op vrydag 10 voor 12 op17 juni 1955 en jos op 6 februari vrydag middag10 over 2by dien was dat overigens snachs verder h g van je dierbaren.