adiejo.reismee.nl

Thais cultuurdagje

Corrie gefeliciteerd. We zullen op je proosten. Gisteren na het verslag zaten de mannen op het terras met live band en een hoop van de groep, dus werd het toch nog laat. Om 8.00 in de bus 1e stop de begraafplaats van de 1800 Nederlanders overleden bij de bouw van de Birma spoorlijn. Toen naar het zomerpaleis geweest met hele mooie tuin We zitten in de oude hoofdstad Ayutthaya. Daar vandaan 45 min. varen op een longtailboat naar de lunch. Onderweg zag je hoe de bevolking zich wassen en vermaken en zelfs tandenpoetsen (Jakkie) Iedereen zwaait vriendelijk. Na de lunch naar de ruines van het oude paleis markt tempel, toen om 5 uur in het hotel. Om 7.00 uur paraat om in de tuktuks te stappen naar het oude centrum, waar weer 25 fietstaxies klaarstonden met verlichting en al. Tijdens de rit kwam van Toor voorbij achterop de scooter van de bezemwagen. Leo had bandenpech. Jos en Dien moesten in 1 bakkie met opa als fietser (hij zit nog bij te komen ,arme man).Weer in de tuktuk naar het Thais restaurant buiten aan het water.Daarna met een spedy tuktukrit naar het hotel om snel tussendoor nog dit berichtje voor jullie te typen en om natuurlijk julllie leuke berichten te lezen. er schiet nog iets leuks te binnen, wij hebben nog een thais gezin een zondags boottochtje zien maken pa,ma baby en peuter, op een vierkante meter piepschuim met plank als roeispaan op de rivier zien recreeren. maar ook deze mensen hadden het vreselijk naar hun zin en wij werden weeeeer vrolijk toegezwaaid. wij moeten nu nog even snel ons welkomsdrankje halen hebben nog net 10 minuten het is nu al bijna een afscheidsdrankje In de bus werd gezegd wij hebben een mooi hotel met zwembad bowling fitness bar lifemusiek dus wij hebben al voorgesteld om in badkleding vannacht te gaan bowlen metons welkomsdrankje in de andere hand en snel want om 6 uur gaat weer de wekker. De tranen lopen nu over het toetsenbord van de lach maar we gaan nu echt naar de bar tot mailse

Sander Marielle en Milan

Leuk dat jullie als zoveel hebben meegmaakt en gezien.
Dit terwijl er nog geen week voorbij is! Veel plezier nog verder.

groeten uit koud Nederland

Daan,lot en kids

echt leuk om te lezen wat jullie allemaal zien en meemaken. En jullie hebben volgens mij ook een hoop lol.

Veel plezier

Reem en Chan

Nog geen week voorbij en jullie kunnen al een boek schrijven. Dat wordt een hoop foto's bekijken zo te lezen.

In Vlaardingen alles zijn gangetje.

Groetjes Reem en Chan

Jasper Anker

Hoi mensen, hier een berichtje vanuit een koud "kikker"landje Leo wat leuk om die verhalen te lezen. Geniet en neem er een van mij maak genoeg foto's en doe voorzichtig. Heb je je gele zwembroek a la dries roelvink al aangehad............?

Groetjes uit Oud Ade
van Jasper en Ferry

Corrie van Balen

Zo dat is al een reisverslag of jullie er al een maand zijn. Zo te lezen wel steeds vroeg opstaan. Dat zal een vakantie worden om nooit meer te vergeten. Mijn verjaardag was ook heel gezellig. Jullie nog veel reisplezier.........

0papiet en oma jopie

ik had vandaag een leuke dag ! ikben naar h i ambacht geweest om de laatste tante te begraven.met tante lies,we hebben weer veel neven en nichten gezien.hier gaat alles zijn gangetje zoals altijd met veel wind en regen af en toe zon straks ga ik weer naar dans les zo blijf ik nog een beetje in beweging. kleine bo wordt eenlleuke baby ikga nog al is aan als charlot vrij is bij suus zijn wij ook een paar keer geweest maar op de verkeerde tijden ze werkt natuurlijk dus dan gok je weleens verkeerd als je de tijden niet presies weet .nog even dit allesgaat goed met mij ik mag alles weer gebruiken behalven de buurman maar dat is toch mijn type niet dus daar kan ik mee leven iksluit nu af met een knuffel van jullie oude mams en kunstmoeder jopie doei tot dinsdag