adiejo.reismee.nl

busdag en waterdag

hallo lieve allemaal gisteren zaten we in een hotel waar de internet eruit lag sorry geen verslag van die dag .Er viel ook weinig te melden want we hebben veel gereden. dus uitgerust haha Zoals gewoonlijk half 6 gewekt en om 7 uur in de bus. onderweg even gestopt bij een fruitmarkt, dat er zoveel soorten fruit bestaan wil je niet geloven kleuren vormen grootte en geuren. een pommelo kregen we in de bus zo groot als een voetbal. een partje (zo groot als een meloenschijf) een stukje tamarinde . hier zorgt onze lieve thaise reisleider Hing (zeg maar henk ) voor. ook hebben wij een Belse reisleidster moniek. dan onze chauffeur met zijn zoon die de busboy is voor het koude BIER en andere drinks . wij hebben nog een prijsvraag voor jullie om te raden waar hij zijn wisselgeld bewaard. dus wij worden goed verzorgd!!!!!!! tussen de middag heerlijk thais gegeten en Jasper wakker gezongen met lang zal hij leven. Daarna naar een bijzondere ruine van meer dan 1000 jaar oud van de Kmer. Rond 5 uur waren we in het hotel. Eerst even lekker opgefrist toen even gewinkeld daarna in het hotel europees gegeten. met live muziek. Het was heeeel erg koud want de airco stond op turbo en kon niet lager. Het eet gezelllig hoor met je wanten aan . wij waren ook de enige met jaap (67 jr alleen reizend maar amsterdammer) Hing en Henk gingen ook zingen met Jaap als achtergrond zanger/danser(es). toen stortten wij ons te bedde.

dinsdag, pas om 6 uur gewekt,heerlijk uitgeslapen dus..... het is nu smorgens wel wat frisser want we zijn 600 km noordelijker. de natuur is hier ook mooi, bergachtig, minder druk het leven speelt zich af langs de weg wij wij rijden. wij kijken onze ogen uit. je ziet hier ook geen toeristen en je kan nu echt niets meer lezen. we sloegen een bergpad in en gingen door een mooi gebied. We gingen een mooie rotspartij bekijken, daar gingen we heen met een tak-tak Hing en moniet liepen met sjaals, handschoenen en muts op bij de winkeltjes daar werden die volop verkocht. Henk kocht ook een schattige berenmuts. en beenwarmers, want hij had zijn korte broek aan . het was geen modieus plaatje maar wel leuk. jullie denken een tak-tak? ja........ hoe omschrijf je dat, traktorwielen daarop een mototblok, daaraan een heeeeel lang stuur daar achter een tuk-tuk je snap je het nou? wij zaten er met zn 9en in du berg op slipten we heel erg maar wij hadden een tak-takmeisjejongen (ze moet denk ik vanavond optreden) die sprong op de hele lange stuurstang voor meer grip. gerard greep zich vast en lag gelijk op de weg met een stukje taktak. de dwarsbalk had hij in zijn handen kwaliteitje he . wij gieren natuurlijk en dan henk in zijn outfit leuke rit we gingen natuurlijk voor het mooie uitzicht en dat was het ook . schitterend. na een voorspoedige reis met de taktak naar beneden weer met de bus weg , als hij het zoudoen. hij wilde niet starten. de motorklep open, veel mannen erbij, en wat probeersels startte hij weer onder luid applaus. ANWB kennen ze hier niet. Toen naar het volgende : een maaltijd op een vlot, zittend, liggend en badend zonder meubilair de bakjes op de grond en er gezellig er om heen. het vlot werd naar het midden gevaren en wij werden achtergelaten, met volle koelbox. Ik(dinie) en art gingen nog lekker zwemmen. rond 4 uur vertrokken wij weer. rond 5uur in het mooie hotel waaar wij 2 nachten verblijven. Wij konden waszakjes inleveren bij hing en krijgen dat morgen dat gestreken terug. helaas moeten wij nu stoppen want ze gaan hier het licht uitdoen en kijken ons weg morgen zien jullie de rest want wij hebben NOG meer meegemaakt. welterusten. P.S. Pa je mail komt aan hoor hartstikke leuk ook van de anderen trouwens. groetjes adiejohelele.

Reem en Chan

Wat een avontuur. Zijn benieuwd nasr Henk zijn outfit.
Groetjes Reem en Chan

Cor en Diana

Klinkt allemaal super, we krijgen er ook al zin in om dit een keer te ondernemen. En dan graag met Henk als reisleider met muts en beenwarmers. Heel veel plezier allemaal maar dat lukt zeker als ik dit zo lees.

Groetjes Cor en Diana

Edu

Wat een mooi avontuur weer zulke dingen zien we alleen op internet,erbij zijn is veel leuker .
Ik blijf het volgen veel plezier.

Julietta en mama annemieke

hoi oma,

wat was jij vrolijk op papa zijn veraardag.
had je iets te veel gedronken, hahahaaa! je was zo aan het giegelen.
oh ja en ik heb ook mijn boekbespereeking nog gehad.
en rara wat voor cijfer had ik?ik verklap je alvast het is in iedegeval wel het hoogste cijfer van de klas.
Het was een ........................9!!!.
goed he.en nog veel sukses in Thailand

Julietta

PS voor papa zijn verjaardag hebben we een slang-piemelverwarmer gegeven. Hij had hem ook aangedaan en er mee geslingerd.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxjes

Julietta en annemiek.

Sander, Mariel en Milan

Wat leuk zeg wat jullie allemaal meemaken, ben zo benieuwd naar de film en foto's. Zelfs Sander zou nu wel naar Thailand willen.
@ Ada: ik baal er echt van dat ik je telefoontje heb gemist, ik durfde niet terug te bellen ivm het tijdverschil. Milan en ik waren in de indoor speeltuin. Vond hij trouwens heel erg leuk, lekker klimmen en klauteren.

Veel plezier verder,
Sander, Mariel en Milan