adiejo.reismee.nl

het knabbelt en het zuigt

vandaag vrijdag jammer he mila dat ik niet mee kon gymen over twee weekjes weer.

vandaag kondenwe gelukkig tot half zes uitslapen ha ha vandaag 360 kilometer verder rijden gelukkig wel een paar stops een bij een boedhabeelden park waar we met de fiets heengingen daarnagereden en een stopvoor een heerlijke lunch daarna weer twee uurtjes rijden naar een bosmarkt het was weer erg warm in de busdus dat was wel lekker nog even een stopbij een juwelenfabriek en toen naar het hotel na het douchen met een kruising tussen pickup en tuctuc naar een restaurant daarna nog even naar de nachtmarkt waar we een nieuw soort internet cafe zagen een soort vissebak waar je met je voeten in te hangen aan je voeten knagen en knabbelen we liggen helemaal dubbel en wij zijn nu de attractie want we zitten in de etalage leuk dat jullie reageren liefs uit thailand

Lieske & Martin

Zojuist ALLE verhalen gelezen. Fantastisch allemaal. Goed om het allemaal zo op te schrijven. kan je niets vergeten en het later allemaal nog eens opnieuw beleven. Wel een héél andere wereld he. Geniet verder van alle (zeer bijzondere) belevenissen en kijk goed uit met die olifanten. Geef ze maar een ROLO !!

suus

juwelenfabriek??? trouwringen gekocht voor ons?