adiejo.reismee.nl

speciale internet

weer in een nieuwe stad.na de nachtmarkt opgegaan tezijn zagen we een internetcafe/viswinkel.al internettend kan je met de voeten in het water en dan. worden door de vissen je voeten schoongeknabbeld. al gillend van de lach zitten we nu met zn 3en naastelkaar dit verhaaltjete scgrijven.aangezien het ook een etalage is hebben we heel veel bekijks.mijn voeten voelen aan alsof ze tintelen. leo gaat vanaf buiten filmen.,dus dat zien jullie thuis wel.Het begint nu een beetje te wennenmaar alsik naar beneden kijk lopen de rillingen over mijn rugals ik het lekker ga vinden zal ik aan mijn buurman vragen of ik zn aquarium mag lenen als ik ga computeren groetjes allemaal Ada

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!