adiejo.reismee.nl

waar we nu toch zitten.............

vrijdagavond .in chang mai.opde nachtmarkt zagen wij ineens een internetcafe maar boven een knabbelvisjes bak dus wij ziten met zn 3en gierend van de lach in een bakmet knabbelendevisjes.het was heel hard nodig dat er eens flink gewekt werd aan die voeten want wehebben heel wat kilometers gelopen en we sprongn in en uit de douche vanwege het drukke schema oals jullie hebben kunnen lezen. we zitten natuurlijkeen beetje raar voor deze rubberen toetsenbord dus het wordt eeen beetje een goeimoggel verhaal mt ak die fouten ook hebben we veel bekijks ant we zitten in eeen soort van etalage . we voelen onze voeten tintelen en een maat kleiner worden. maar als je het even gewend bent is het een heerlijk gevoel.jos typt de dg van vandaag.dat was een hele warme busdag. gelukkig blijven we hier 3 nachten dus de koffer hoef niet gepakt te worden.maaaar om 6 uur worden we weer gewekt want om 7 uur in de bus op weg naar de langverwachte olifanten tocht. daarna een tocht over de rivier met een vlot dan hebben we in het hotel 1 uur om onze koffer te pakken die meegaat met de bus naar bangkok met onze chauffeur en onze busboy .trouwens waar blijven de oplossingn van onze prijsvraag betreft het wisiselgeld van de busboy. we moeen dus goed denken en sorteeren wat we deze 2 dagen nog nodig hebben en in de trein. alles ligt nu door de kamer en over het bed want we moeten alweer weg omte eten. nou de tijd isom mijn voeten weer heerljk glad groetje dinie. en de rest natuurlijk doei xxxxxxxxxx

Remy

Hallo mensen,

Zo te lezen hebben jullie het weer goed naar jullie zin.
Ik denk dat de busboy zijn geld bewaard in zijn bilnaad. Ben benieuwd naar het antwoord.

Groetjes Remy

Sharon

Ik heb net alles gelezen en zo te zien vermaken jullie je prima! Jullie zullen je niet vervelen!
Het is maar goed dat jullie er nog een paar dagen strand aan geplakt hebben om bij te komen :D

Jos, alvast een hele fijne verjaardag en geniet nog van de vakantie!

Veel liefs,
Sharon

suus

lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria!! hoera hoera... hele fijne verjaardag... deze verjaardag zal je vast nooit vergeten, ben zo jaloers dat jullie naar die olifanten gaan... heel veel plezier... en blijf vooral genieten... hier alles nog steeds goed en heel veel wind!!! en storm...dus jullie missen niks..

veel liefs vanuit maasland...

Wilma Kok

Hallo allemaal, Wat een verhalen allemaal. Er komt wel duidelijk uit dat jullie het erg naar jullie zin hebben en dat is goed om te horen. Allereerst Josiena gefeliciteerd met je verjaardag afgelopen zondag. Ik had geen tijd om je eerder te mailen, want wij hadden zaterdag een feestje bij ons thuis en Joop en ik zijn dus 2 dagen aan het koken geweest en zondag de hele boel opgeruimd (helaas voorlopig nog geen hulp van Dini) Dus het mailen is er volledig bij ingeschoten dit weekend. maar ik heb wel even een glas wijn genomen en geproost op je goede gezondheid en veel geluk toegewenst met alles. Alle mensen nog heel veel plezier verder met jullie reis en volgens mij zijn jullie nu haast op de uitrust bestemming. Dat wordt ook genieten ! Veel lieve greoten van Joop en Wilma