adiejo.reismee.nl

fleurige verjaardagssnipperdag

hallo lieve allemaal en nieuwe lezers van onze mederezers. na het internetten van gisteren zijn we naar het oude centrum gegaan met de pickuptaxi 6 personen voor 120 bath is 3 euro. dit weekend was hier het jaarlijkse bloemenfestival. er waren mooie praalwagens vele mooie bloemen, orchideen, en de meest mooie bonsaiboompjes we zagen er een die een prijs had van 4 centimeter groot maar ook v an ongeveer 70 centimeter met de meest vreemde vormen b.v. de wortels boven de aarde, of boomen die altijd in de wind staan . dus allles naar 1 richting. prachtig. toen hebben we koffie gedronken in een heel knus koffiehuisje annex reisbureau annex internet cafe. (we zitten er nu ook maandagmorgen) ze hadden een schattig klein meisje wat heel goed engels sprak ze is vandaag naar school( we hoorden dat ze toch 20 jaar was.) de zaak zat gelijk vol we maakten fotos en zij maakte fotos van ons. we waren special guests. jos en ada gingen naar het toilet toen ik wilde kon ik de deur niet vinden .1 keuken deur , i op slot en 1 met knip. het bleek dat ada de deur in het slot had gedaan. ze konden de sleutel niet vinden. lachen! de sleutelhanger (het kleine meisje) zwaaide ons helemaal uit met zoenen. we hebben ons aflaten zetten bij de airport shopping mall lekker koel en supergroot. daarna naar het hotel om met een heerlijke cocktail een aan het zwembad te zitten. savonds zijn we weer naar de centralplaza gegaan waar we eergisteren heerlijk hadden gegeten de biefstuk was voortreffelijk. om 10 uur savonds gingen we met zn 9en nog even buiten op het terras een drankje drinken.henk pakte een marmeren tafeltje op om dat bij ons te schuiven maaaar het blad lag los waar hij dus niet op rekende. het kletterde op de grond in diverse stukken. eerst kwam de serveerster, toen de ober toen het hoofd van de housekeeping er werden fotos gemaakt en vandaag wordt er dus met de general manager overlegd wat er gaat gebeuren. maar we hebben natuurlijk wel weer vreselijk gelachen. en we betalen natuurlijk geen bath. ada die dit nog even overleest zegt: ik deed die deur helemaal niet op slot ik trok hem gewoon dicht (het is zon hoteldeur draaiknop) na een heerlijk ontbijt zitten we hier in onze koffieshop gaan zo naar het hotel om 12 uur uit de kamer even naar het zwembad en om 2 uur naar de trein om morgen om 6 urr te arriveren in bangkok er is geen internet in de trein dus het wordt even stil voor jullie en ons doei xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

suus

Fijn om te lezen dat jullie je nog niet vervelen. Nu lekker in 1 hotel nog toch lekker even uitrusten... en misschien wel uitslapen? Pa ga je nog voor een pak kijken voor onze bruiloft? Nou geniet nog even de tijd gaat zo snel...

groetjes suus

edu en ria

hallo luitjes wat een ervaring niet normaal zeg echt geweldig wat jullie allemaal meemaken maar dinie eet jy maar lekker je buikje vol van die insekten hoor mij niet gezien getver. geniet nog lekker van alles en tot horens dikke kus van ons

cor en diana

hoi jos een beetje laat maar van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te lezen heb je dat goed gevierd. Wat een leuke dingen zien en ondernemen jullie. En Dinie jij hebt verborgen talenten en moet gaan schrijven, je hebt een hele leuke schrijfstijl. Geniet er nog lekker van met zijn allen groet van ons.

Marja Stasse

Hoi allemaal, ik ben op het werk en dacht laat ik eens een berichtje ui Thailand lezen van het Vlaardings reisgezelschap. Het ziet er allemaal leuk uit op de foto's. En zo te lezen hebben jullie het naar je zin. Hier vandaag een lentedag. O ja Jos, nog gefeliciteerd met je verjaardag. En Henk, ze missen je op de sportschool, grapje hoor! Nog veel plezier daar. Groetjes. Marja en Nico

Marja Stasse

Hoi allemaal, ik ben op het werk en dacht, laat ik eens een berichtje lezen uit Thailand van het Vlaardings reisgezelschap. Zo op de foto te zien en de berichten te lezen hebben jullie het naar je zin. Vandaag hebben we een heerlijke lentedag. O ja Jos, nog gefeliciteerd met je verjaardag en Henk, ze missen je op de sportschool, grapje. Nog veel plezier daar. Groetjes, Marja en Nico