adiejo.reismee.nl

uitrustdagje aan zee van adielele en scooterdag van johe

na weer een geweldig ontbijt met verrukkelijke dingen (wat zal die havermout weer tegenvallen thuis) zijn onze wegen gesplitst. jos en henk gingen op de scooter toeren in de omgeving. links rijden was natuurlijk wel een vereiste!! de motormuis in henk kwam weer boven. als eerste weg willen zijn bij een stoplicht met een bibberende jos achterop. het was een spannend tochtje in de spits gelukkig hadden ze allebei een helm op. arthur had gisteren een bekeuring gekregen omdat hij geen helm op had. maar hij paste er geen een. hier is het zo als je een bekeuring heb gehad hij voor de hele dag geldt. zou hij smiddags weer aangehouden worden wappert hij met zn bekeuring en hij kan gewoon verder. het huren van een scooter is per 24 uur 250 bath is 6 euro. de bekeuring was 400 omdat hij kon laten zien dat hij ze niet pasten op het politieburo kreeg hij korting en moest hij 200 betalen. leo ada leo en ik zijn de hele dag op het strand geweest. lekker onder de parasol want hij brandt flink de zon weer heerlijk gezwommen in het warme water. de zee is niet mooi blauw geen caribisch water.meer noordzee water. dus geen onderwaterfotos. tussen de middag de straat overgestoken om even te eten en daarna weer terug op ons heerlijke strandbedje wij hebben deze dag eens flink onze bovenkamer opgeruimd of te wel de harde schijf gereset. als wij iets moois, leuks, bijzonder indrukwekkend en fantasties beleefden zeiden wij tegen elkaar dit is weer een harde schijf-opslag-momentje. de niet computeraars deden het in een laadje. savonds zeiden we weleens mijn cultuurlaadje is vol. ook zijn we weleens bijna gecrashed zoveel indrukken hebben we opgedaan. om4 uur gingen we douchen, om daarna ons te laten verwennen. leo en ada naar de manicure en pedicure. leo en ik eeen heerlijke voetmassage ook werden de benen handen en schouders gedaan heerlijk. toen gegeten en daarna naar de kleermaker. leo heeft zijn broek gepast daar moet nog eventjes het een en anders aan gebeuren. de kleermaker heeft zijn jasje afgetekend en morgen weer een passessie. we zitten nu weer op het internet terras het is heerlijk warm en morgen daan we weer op excursie met wat van de groep en Hing. tot mailse en welterusten. adiejohelele.

Daan, lot en de kids

Fijn te lezen dat jullie het nog steeds zo lekker hebben. Nou geniet nog maar even van die lekkere warme luchten daar, want hier is het niet zo warm hoor. Het is voor onze begrippen 'zacht' weer, zo rond de 8 graden, maar voor jullie zal zat wel koud zijn. Hier gaat alles goed hoor. Jammer dat jullie geen onderwaterfoto's kunnen maken, nou ja andere keer beter. Veel plezier nog!

XXX