adiejo.reismee.nl

ded annekedote van het riverkwailiedje

hallo allemaal ik heb even een loos half uurtje en heb nog een leuke annekedote die hoort bij ons dagje river kwai. je weet wij zijn deze dagen aan het resetten en bovenkamer opruimen en in de juiste laadjes doen. toen ik een jaar of 5 was kwam de film de bridge on the river kwai uit. op de radio was dan regelmatig het beroemde fluitliedje te horen. met dit lied kwamen de britse krijgsgevangenen het jappenkamp binnenmarcheren. ik vond dat een leuk lied en 'floot' op mijn manier mee. ik kon niet fluiten en gebruikte daarvoor de letter R. als mijn pa en/of ma meefloten werd ik boos en riep dan beledigd DAT IS MIJN RIETJE! nu liep ik 50 jaar later op deze brug heb mijn RIETJE gedaan . toen leo ada jos henk en leo meefloten heb ik gestampvoet DAT IS MIJN RIETJE. nou leuk verhaal toch. ik vond het heel bijzonder! groetjes tot vanavond denk ik.

Reacties

Reacties

Lieske & Martin

Kijk eens op youtube.com bij: Colonel Bogey March ( van Mitch Miller), en dan ALLEMAAL MEEFLUITEN. Veel plezier nog. Ook wij zijn zeer benieuwd naar de film.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!