adiejo.reismee.nl

apen int wild en watervallen

hallo allemaal, vandaag zijn we met 2 kleine busjes met zn 15en naar een waterval geweest. onderweg kwamen we een grote groep apen tegen we zijn gestopt om dit eensgoed te bekijken. wat was dit een aparte ervaring. er waren veel kleintjes bij die onder hun moeder hingen. die kleintjes waren bijna wit van kleur. de ouders waren bruin en zwart met een rode keel en kont. , soort baviaan. volgens hing kwam dit niet veel voor . dus we hadden geluk. daarna naar de waterval. het werd een stevige klimpartij. over rotsen en onder takken en lianen de poelen tussen de watervallen zaten vol met vis. ook stikte het van de meest mooie soorten vlinders. het was erg warm en vermoeiend maar dit de moeite waard. daarna hebben we gegeten en zijn we gesplitst naar of het hotel of naar een heeeele grote soort boedda beeld gegaan. jos en ik naar de boedda . met nog 9 anderen . de rest naar het hotel. ik getypt de rest gerelexed. daarn gaan eten en leo zijn pak weer gepast . de broek was nog niet in orde want dan zou hij moeten blijven staan . en ik denk dat hij 1 juni ook wel eens wil zitten.........dus de broeken kleermaker kwam om het een en ander af te tekenen. het jasje was ook nog niet in orde en daar kwam weer de jasjes kleermaker voor. morgen gaat hij weer passen. verder fis het hier nog heerlijk warm op het internet terras en gaan nu zachtjes aftellen . we missen jullie best wel hoor. maar nog niet het weer en werk. groetjes van ons allemaal en tot mailse