adiejo.reismee.nl

kliniekbezoekje van v orige week

hallo allemaal, jullie hebben nog een verhaal te goed van vorige week dinsdag (het lijkt wel een maandgeleden) eerst even een excuusje voor de vele typefouten. het is hier superschemerig op jhet internetterras en het is ook 35 jaar geleden dat ik echt getypt hebt, maar het gaat we steeds sneller. het onderwerp van dit verhaal is kliniekbezoek. de maandag voor we vertrokken had ik jeuk op mijn bovenarm zag niks, nog in mijn mouw gekeken of er iets in zat , maar niks. de dag van vertrek had ik een klein bultje. dat bultje groeide uit tot een ronde felrode 2 cm grote vlek vol met bultjes op een iets lichterrode cirkel van wel 10 centimeter het was gloeiend heet.toen er smorgens paarse tot zwarte puntjes in kwamen vond ik het toch wel fijn als er een dokter naar zou kijken ik heb moniek ingelicht en savonds in loei was een kliniek en daar zouden we dan naar toegaan. toen we in het hotel aankwamen moesten we de was uitzoeken., zie verslag had net een half uurtje tijd snel gedouched en nette onderbroek aan (weet je nog ma toen ik onderwachts moet blijven int ziekenuis en je zei dat ik een oude onderbroek aanhad) dus ik was voorbereid. haha. toen was het wie gaat er mee? joh we gaan allemaal mee. hing regelde nog een tuktuk en met zn 7en naar de kliniek. wat was dat mooi geregeld. hing vertelde aan de balie waar we voor kwamen, de volgende balie werd ik ingeschreven. vogende balie mn arm in een koker en werd mijn bloeddruk gemeten daarna werd ik gewogen. we moesten wachten op de dermatoloog die was in surgery. toen we naar binnen gingen deed hing het verhaal de vrouwelijke dokter sprak geen engels ik had een stripverhaal gemaakt van de groei van mijn plek met de datums erbij . je zit zelf al te verzinnen wat het zou kunnen zijn maar mijn enige gedachte was de vaccinatie die ik op die plek had gekregen. dat was ook de conclusie van de dokter. toen ik zei dat die op 6 december gegeven was was het wel een heeeele trage reaktie. ik kreeg een recept. ging naar de apotheek toen naar de kassier medicijnen ophalen, ik kreeg zalf, iets tegen de eventuele koorts en pijn prednison en allergiepillen., ik stond met mijn visa kaart klaar om te betalen. maar het was maar 610 bath dat is 15 euro. dit alles gebeurde in een straal van 40 meter in 5 kwartier . daar kunnen ze in nederland nog een voorbeeld aan nemen. daarna gingen we met de nog wachtende tuktuks naar het restaurant waar de rest van de groep als heen was . de mannen zaten in een tuktuk die bestuurd werd door een opa met een artrosenek en gigantische flaporen. aan hem kon je heel goed zien dat wij van de apen afstamden hij had ook dezelfde kapper.hij keek niet op of om en ging van links naar rec hts ov er de weg. wij ada, jos en ik zaten in een turbo tuktuk. toen we bij het restaurant de (A20) hele drukke weg ov ermoesten steken. zeiden wij nog hij zal toch niet oversteken. ja dus........ maar motormuis dacht joh die auto komt toch wel heeeeeel erg hard aanrijden. hij ging vol in de remmen en wij vlogen door de tuktuk jos klapte mety haar hoofd tegen de stereobox en we moesten bijna terug naar de kliniek. wij lagen helemaal in een deuk letterlijk en figuurlijk. we hebben heerlijk gegeten in een schitterend mooi openlucht restaurant met live muziek en mooie fonteinen. ik heb op mijn plek op aanraden van karin die in een ziekenhuis werkt allen de zalf geberuikt. met prednison mocht ik niet in de zon mijn paraplu had ik niet bijh me wel een regencape maar dat plakt zo haha. dus de eerste dagen zie je mij op fotos met een wijde blauwe bloes van jos. later heb ik er pleisters over geplakt nu vandaag is het aardig geslonken,. een ronde rode vlek of het een litteken blijf?????? dan zie ik het als mijn thaise tattoo. symbool voor een fantastise reis. over vandaag: gezwommen geluierd gezond gewinkeld gemarkt een echte VAKANTIE dag tot morgen laatste echte volle dag. tot mailse

Reacties

Reacties

Milan en mama

Geniet nog even van jullie laatste 'volle' dag! Nu kunnen we zeggen: tot over 3 dagen! Milan gelooft niet dat jullie op een olifant hebben gezeten, hij wilt het eerst even op de foto's zien zegt hij. Nou we zijn toch ook wel weer blij als we jullie zien hoor!

Kus Milan en mama

Joyce

geweldigland he? eerst wil je niet en daarna ben je verslaafd, jullie heel hartelijk bedankt dat we zo mee mochten leven met jullie vakantie, het zit er bijna op een hele goede vlucht en je weet het he, veel borrels voor je terug vliegt, dan duurt het korter, alvast een goede vlucht en welkom thuis, joyce

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!